مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 16:202019-01-24سياسي

روحیه ولایتمداری، رمز موفقیت نیروهای مسلح است


فرمانده نیروی انتظامی، روحیه ولایت مداری را رمز موفقیت نیروهای مسلح عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در مراسم یادبود مرحوم سردار سرتیپ پاسدار احمد فضائلی - فرمانده سابق دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران که با حضور مقامات لشکری و کشوری در حسینیه بنی فاطمیه اصفهان برگزار شد، گفت: سردار فضائلی، فرمانده ای شجاع، با اخلاص، متعهد، متدین، ولایتمدار و دانشمند بود و من ضایعه درگذشت وی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده آن بزرگوار، همه همکاران و دوستانش تسلیت می گویم.

وی، سردار فضائلی را الگو و اسوه ای برای همه پاسداران، دوستان و همکاران وی و همه نیروهای مسلح دانست و گفت: او قبل از انقلاب در خدمت امام خمینی (ره) بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز از اعضای اصلی شورای عالی سپاه و از افراد مؤثر در تشکیل سپاه پاسداران به شمار می رفت.

همچنین نقش بسیار مهمی در آموزش نیروهای مسلح داشت که حاصل زحمات ایشان فرماندهان و مدیران بزرگی است که در سطح نیروهای مسلح در خدمت هستند.

فرمانده ناجا، رمز موفقیت سردار فضائلی را تقوای الهی، عشق به اهل بیت (ع) و توکل به خداوند و عامل به دانش و تخصص خود عنوان کرد و گفت: ما هم باید راه این فرمانده بزرگوار را دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه ولایتمداری، رمز موفقیت نیروهای مسلح است

روحیه ولایتمداری، رمز موفقیت نیروهای مسلح است