مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 15:062019-01-24اقتصادي

سه شنبه های بدون خودرو در 215 شهر در حال انجام است


ابداع کننده سه شنبه های بدون خودرو در کشور گفت: سه شنبه های بدون خودرو در 215 شهر کشور در حال انجام است و در سطح کشور 915 کیلومتر مسیر باند و مسیر دوچرخه ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، کوروش بختیاری در مراسم همایش هوایی پاک که در شهرستان ورامین، اظهار داشت: سه شنبه های بدون خودرو از شهرستان ورامین شروع شد و این طرح دغدغه مردمی بود که جهت هوای پاک است.

وی گفت: کشورهای توسعه یافته ازجمله هلند به ازای هر نفر یک و نیم دوچرخه بوده و در کشور ما ترویج یک خودرو بوده است.

ابداع کننده سه شنبه های بدون خودرو در کشور افزود: در کشورهای اروپایی مسیر تردد دوچرخه ها و عابر پیاده را افزایش دادند، ولی در کشور ما اقدام به ساخت اتوبان کردیم که این امر باعث افزایش خودرو می شود.

بختیاری تصریح کرد: باید در جهت سلامت شهروندان تلاش کنیم، به سلامتی شهروندان ارزش قائل شویم چراکه می توان با کاهش آلودگی کمک شایانی به سلامت و محیط زیست می کنند.

وی بیان داشت: این مراسم ها به صورت ngo است و باید از این سازمان های مردم نهاد حمایت کنیم و این حمایت ها با حضور در مراسم ها است.

ابداع کننده سه شنبه های بدون خودرو در کشور اظهارک رد: سه شنبه های بدون خودرو یک بهانه است برای کمک به محیط زیست چراکه می توانیم جامعه را به سمت نشاط بیشتر و تحرک واداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شنبه های بدون خودرو در 215 شهر در حال انجام است

سه شنبه های بدون خودرو در 215 شهر در حال انجام است