مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 15:052019-01-24اقتصادي

پاشنه آشیل کشور سیاست گذاری است/دولت بازار کربن ایجاد کند


عضو دفتر طرح ملی تغییر آب و هوا با اشاره به اینکه پاشنه آشیل ما سیاستگذاری است تاکید کرد: دولت باید بر سیاست های مبتنی بر بازار حرکت کرده و بازار کربن ایجاد کند.

- پاشنه آشیل کشور "سیاست گذاری" است/دولت بازار کربن ایجاد کند عضو دفتر طرح ملی تغییر آب و هوا با اشاره به اینکه پاشنه آشیل ما سیاستگذاری است تاکید کرد: دولت باید بر سیاست های مبتنی بر بازار حرکت کرده و بازار کربن ایجاد کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمد صادق احدی، از اعضای دفتر طرح ملی تغییر آب و هوا در سازمان حفاظت محیط زیست امروز در همایش نیم روزه انرژی و محیط زیست که در فرهنگستان علوم برگزار شد، با بیان اینکه این نگرش در کشورهای در حال توسعه که باید انرژی را در جهت افزایش زیرساخت ها مصرف کنیم، اشتباه است، گفت: چنانچه برنامه هایی که تدوین شده اجرا شود 54 درصد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را در سال 2030 شاهد خواهیم بود.

وی در همین زمینه، پاشنه آشیل کشور را سیاست گذاری دانست و گفت: باید بر سیاست های مبتنی بر بازار حرکت کنیم.

احدی با اشاره به اینکه صنایع باید بر مینیمم مصرف آب و انتشار گازهای گلخانه ای متمرکز باشند، تاکید کرد: دولت باید بازار کربن ایجاد کند و از این طریق در پروژه های کاهش انتشار گازهای گلخانه ای سرمایه گذاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشنه آشیل کشور سیاست گذاری است/دولت بازار کربن ایجاد کند

پاشنه آشیل کشور سیاست گذاری است/دولت بازار کربن ایجاد کند