مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 14:462019-01-24سياسي

مردم انقلاب خود را به ارز و تنگنای در معیشت نمی فروشند/ مسوولان به فکر باشند


دبیرشورای عالی حوزه های علمیه گفت: مردم ما ثابت کرده اند انقلاب خود را به ارز و تنگنای در معیشت نمی فروشند، اما مسوولان نیز باید به فکر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در همایش طلایه داران فاطمی با اشاره به ایام فاطمیه اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند هرکس دخترم زهرا(س) را دوست بدارد، در روز قیامت در کنار من در بهشت قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از قیام حضرت فاطمه(س)، امام حسین(ع) و حرکت امیرالمومنین(ع) نشات می گیرد ادامه داد: انسان ذاتا الگوخواه و الگوپذیر است و دنبال این است از یک انسان شایسته الگو بگیرد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه به مسئله جهاد تبیین پرداخت و افزود: در جامعه هر کس به تناسب خود نسبت به انقلاب وظیفه ای دارد که عده ای به وظیفه خود به خوبی عمل کردند.

وی شهدا را پیشکسوتان ادای وظیفه به انقلاب دانست و با اشاره به اینکه شهدا فدای انقلاب شدند تا انقلاب آسیب نبیند و پایدار بماند تصریح کرد: دانشمندان علمی کشور شبانه روز تلاش می کنند تا چهره انقلاب در دنیا بالنده بماند.

آیت الله حسینی بوشهری شرکت مردم در انتخابات مختلف را نوعی ادای وظیفه در رابطه با ماندگاری انقلاب عنوان کرد و افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مردم به صورت عام و فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم انقلاب خود را به ارز و تنگنای در معیشت نمی فروشند/ مسوولان به فکر باشند

مردم انقلاب خود را به ارز و تنگنای در معیشت نمی فروشند/ مسوولان به فکر باشند