مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 14:402019-01-24اقتصادي

به دنبال کاهش جمعیت کیفری هستیم


رییس هیئت مدیره بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: این بنیاد در تلاش است که با همکاری قوه قضاییه جمعیت کیفری را کاهش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر غمخوار صبح امروز در نشست با اعضای اتاق بازرگانی زنجان و برخی فعالان اقتصادی، با بیان اینکه زندانی محصول قوه قضاییه نیست، اظهار کرد: در بحث ورود فرد خاطی و مجرم به زندان تادیب فرد است که تا دوباره جرم و خطای خود را تکرار نکند و بسیار مشاهده شده که وقتی در کشور گرفتاری و مشکلات اقتصادی افزایش می یابد، تعداد افراد زندانی به دلایل مالی افزایش می یابد.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر در مشکلاتی به سبب تحریم ها در کشور به وجود آمده اما باید هم زیست پروری و هم نوع پرروی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد که این مهم نیاز به فعالیت خیران دارد و خوشبختانه فعالیت خیران زنجانی در کشور زبانزد است.

وی افزود: این بنیاد در تلاش است که با همکاری قوه قضاییه جمعیت کیفری را کاهش دهیم و مجازات هایی جایگزین حبس و زندان شود تا افراد کمتری وارد زندان ها شوند که تولید و استفاده از پابند الکترونیکی یکی از این راهکارها است که در حال حاضر در کشور در حال انجام است.

غمخوار توانمندسازی زندانیان را مهم دانست و تصریح کرد: توانمندسازی امر مهمی است؛ چرا که فرد در صورت داشتن شغل کمتر به سراغ کارهای خلافکارانه می رود و انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال کاهش جمعیت کیفری هستیم

به دنبال کاهش جمعیت کیفری هستیم