مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 14:402019-01-24سياسي

اعتماد به توانمندی های بومی دفاعی قابل الگوبرداری در سایر عرصه هاست


فرمانده کل سپاه پیامدهای اعتماد به استعدادهای جوان و توانمندیهای بومی و درونی کشور در عرصه دفاعی را قابل الگوبرداری در سایر عرصه ها دانست و گفت: - پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بدون نقش آفرینی گسترده و مستقیم مردم ممکن نیست و پیشتازی و خط شکنی آن با نسل جوان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین اجلاسیه مجمع اساتید طرح صالحین کشور که در مجتمع فرهنگی -آموزشی امامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردها و ثمرات گرانسنگ و ارزشمند بسیاری داشته است و برشمردن آن زمان زیادی را می طلبد ،اما مروری بر آن در چهل سالگی انقلاب اسلامی یک ضرورت است.

وی با اشاره به اهمیت شناخت مولفه اصلی در رقم خوردن این دستاورد ها و پیروزی ها و ضرورت تقویت آن، تصریح کرد: نقش مردم در انقلاب اسلامی و به ویژه دفاع مقدس نقشی بی نظیر و مثال زدنی بود که می توان از آن به عنوان یک الگو یاد کرد ؛ اینکه موتور انقلاب اسلامی روشن است و به جلو می رود به دلیل الگوی درخشان دفاع مقدس و حماسه های شکل گرفته دراین مقطع تاریخ ساز است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به نقش پذیری درست مردم و به خصوص جوانان در دوران دفاع مقدس و عبور پیروزمندانه از آن گفت: در روزهای اول جنگ تحمیلی و زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به توانمندی های بومی دفاعی قابل الگوبرداری در سایر عرصه هاست

اعتماد به توانمندی های بومی دفاعی قابل الگوبرداری در سایر عرصه هاست