مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 13:312019-01-24سياسي

صبح امروز نشست تخصصی تحلیلی بودجه سلامت 98 توسط کمیته سلامت جبهه مردمی برگزار شد


اولین نشست تحلیل بودجه سال 98 در حوزه سلامت توسط کمیته سلامت جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی با حضور جمعی از اساتید و نخبگان حوزه پزشکی کشور برگزار , , در آن بودجه سال 98 در حوزه سلامت بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار احزاب و تشکل ها خبرگزاری فارس، اولین نشست تحلیل بودجه سال 98 در حوزه سلامت توسط کمیته سلامت جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی با حضور جمعی از اساتید و نخبگان حوزه پزشکی کشور و همچنین با حضور زهره الهیان قائم مقام کمیته سلامت جمنا و حسن امین لو برگزار و در آن بودجه سال 98 در حوزه سلامت بررسی شد.

میرباقری یکی از اعضای شرکت کننده در این نشست اظهار داشت: جلسه قبلی که در حوزه طرح تحول سلامت به صورت همه جانبه نگاه شد، دوستان استقبال زیادی داشتند و قرار شد جلسات دوره ای که کمیته سلامت جمنا برگزار می کند به صورت تخصصی تری برگزار شود و هر جلسه ای روی یک موضوع خاص تمرکز شود.

وی در ادامه افزود:در نشست امروز در مورد بودجه سلامت و تغییراتی که در سنوات گذشته در بودجه سلامت رخ داده است و نگاه عملیاتی که به بودجه سلامت شده صحبت شد و این حرکت همچنان ادامه دارد.

در این جلسه امین لو از پزشکان عضو کمیته سلامت جمنا گفت: امکانات در کشور باید متناسب با نیاز های مردم باشد نمی توان در هر شهری فرودگاهی بسازیم که تعداد فرودگاه ها از تعداد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح امروز نشست تخصصی تحلیلی بودجه سلامت 98 توسط کمیته سلامت جبهه مردمی برگزار شد

صبح امروز نشست تخصصی تحلیلی بودجه سلامت 98 توسط کمیته سلامت جبهه مردمی برگزار شد