مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 12:152019-01-24سياسي

تمدید مهلت ثبت نام انتخابات عضویت در شورای عالی آموزش وپرورش


قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و رییس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت نام در انتخابات عضویت در شورای عالی آموزش وپرورش خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرعلی نعمت الهی در این باره اظهار کرد: با توجه به استقبال فرهنگیان جهت شرکت در انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش برای تعیین سه نفر از نمایندگان معلمان و مدیران مدارس به عنوان اعضای شورای عالی آموزش و پرورش، مهلت ثبت نام در انتخابات یاد شده تا ساعت 20 روز جمعه 13 بهمن ماه 1397 تمدید شده است.

رییس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش به آغاز ثبت نام از کاندیداهای این انتخابات از 29 دی ماه اشاره کرد و افزود: مدیر، معاون، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مشاور، مربی، استادکار وسایر فرهنگیانی که واجد شرایط لازم هستند می توانند به عنوان داوطلب در این انتخابات شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش وپرورش، وی ادامه داد: دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر و سابقه کار بین 12 تا 31 سال از شرایط داوطلبین است و افراد می توانند از دو روش ورود به سایت https://home.

sinarubik.

ir و همچنین نصب اپلیکیشن سینا از طریق پرتال رسمی وزارتخانه به آدرس http://medu.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام انتخابات عضویت در شورای عالی آموزش وپرورش

تمدید مهلت ثبت نام انتخابات عضویت در شورای عالی آموزش وپرورش