مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 12:112019-01-24سياسي

نامه بسیج دانشجویی 36 دانشگاه به مجمع تشخیص درباره FATF و پالرمو


بسیج دانشجویی 36 دانشگاه از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستند با ملاحظه تبیین های کارشناسی در کنار ایرادات شورای نگهبان، عدم اعتنا به فشارهای سیاسی موافقان همکاری با سازمان FATF و عضویت در کنوانسیون CFT تصمیمی اتخاذ کنند که موجبات اعتلای نظام جمهوری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی 36 دانشگاه کشور با صدور نامه ای از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستند هنگام تصمیم گیری در خصوص همکاری با FATF و  عضویت در کنوانسیون  CFT اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاس دشمنان را فراهم آورند.

متن این نامه بدین شرح است: اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ سلام علیکم؛ حکومتْ فلسفه عملی برخورد با شرک و کفر و معضلات داخلی و خارجی را تعیین می کند.

و این بحث های طلبگی مدارس، که در چهارچوب تئوری هاست، نه تنها قابل حل نیست، که ما را به بن بست هایی می کشاند که منجر به نقض ظاهری قانون اساسی می گردد.

شما در عین اینکه باید تمام توان خودتان را بگذارید که خلاف شرعی صورت نگیرد - و خدا آن روز را نیاورد - باید تمام سعی خودتان را بنمایید که خدای ناکرده اسلام در پیچ وخم های اقتصادی، نظامی، اجتماعی و سیاسی، متهم به عدم قدرت اداره جهان نگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بسیج دانشجویی 36 دانشگاه به مجمع تشخیص درباره FATF و پالرمو

نامه بسیج دانشجویی 36 دانشگاه به مجمع تشخیص درباره FATF و پالرمو