مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 11:262019-01-24سياسي

35 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب به کوه زر اختصاص یافت


نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: 35 میلیارد تومان اعتبار به منظور انتقال آب به کوه زر و چند روستای اطراف آن اختصاص یافت.

- نماینده مردم دامغان در مجلس: 35 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب به کوه زر اختصاص یافت نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: 35 میلیارد تومان اعتبار به منظور انتقال آب به کوه زر و چند روستای اطراف آن اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، ابوالفضل حسن بیکی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان به ریاست استاندار سمنان اظهار داشت: دامغان در شاخص ایثارگری به نسبت جمعیت جزو نخستین شهرستان های کشور است.

وی بیان کرد: بودجه استانی در دامغان تا سال 94 حدود 10 میلیارد تومان بود؛ اما این عدد در سال 97 به 316 میلیارد تومان رسیده است.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلام اضافه کرد: 35 میلیارد تومان اعتبار به منظور انتقال آب به کوه زر و چند روستای اطراف آن اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: همه زیرساخت ها در شهرک صنعتی و منطقه آزاد اقتصادی دامغان به منظور جذب سرمایه گذار آماده است.

  نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روز وحدت، هماهنگی و انسجام است و باید تلاش کنیم تا با همدلی و اتحاد نقشه های دشمنان را خنثی کرده و شیرینی این 40 سال انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب به کوه زر اختصاص یافت

35 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب به کوه زر اختصاص یافت