مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 02:002019-01-23سياسي

خیرینی که لبخند را بر لب زندانیان محکوم به قصاص نشاندند


همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صبح روز چهارشنبه سوم بهمن راهی ندامتگاه شهرری شدیم تا شاهد برگزاری آیین رهایی چند تن از محکومین به قصاص نفس از اعدام با کمک های خیرین باشیم.

- همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صبح روز چهارشنبه سوم بهمن راهی ندامتگاه شهرری شدیم تا شاهد برگزاری آیین رهایی چند تن از محکومین به قصاص نفس از اعدام با کمک های خیرین باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ندامتگاه شهرری در استان تهران محل نگهداری زنانی است که مرتکب جرم شده اند و برای گذراندن مدت حبس خود در آن حضور دارند.

در ابتدای ورود به سالن با چهار بانویی مواجه شدیم که با کمک خیرین و تلاش مسئولین شورای حل اختلاف و اداره کل زندان های استان تهران موجبات آزادی آنها فراهم شده است.

این چهار نفر از اینکه از قصاص رهایی یافته و قرار است به زودی از زندان آزاد شده و نزد خانواده هایشان باز می گردند بسیار خوشحال بودند و از تمام کسانی که برای آزادی آنها تلاش می کنند تا به آغوش خانواده و زندگی شان بازگردند بسیار تشکر کردند.

این مراسم با حضور عباسعلی دریانی، رییس کل شوراهای حل اختلاف استان تهران، مصطفی محبی مدیرکل زندان های استان تهران، دادستان شهر ری، امام جمعه شهرستان قرچک و خیرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرینی که لبخند را بر لب زندانیان محکوم به قصاص نشاندند

خیرینی که لبخند را بر لب زندانیان محکوم به قصاص نشاندند