مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 01:302019-01-23سياسي

سهمیه بندی روزی یک لیتر بنزین برای هر فرد زیبنده ملت ایران نیست


یک عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این که «هر تصمیمی در زمینه حامل های انرژی به خصوص بنزین تاثیر آنی در جامعه می گذارد»، گفت: هر تصمیمی در خصوص حامل های انرژی باید با کار کارشناسی دقیقی اتخاذ شود.

- یک عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این که هر تصمیمی در زمینه حامل های انرژی به خصوص بنزین تاثیر آنی در جامعه می گذارد ، گفت: هر تصمیمی در خصوص حامل های انرژی باید با کار کارشناسی دقیقی اتخاذ شود.

کوروش کرم پور حقیقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت انجام کار کارشناسی در خصوص هرگونه تصمیم گیری در زمینه حامل های انرژی، بیان کرد: آن چه که در غالب طرح یا لایحه در مجلس مطرح می شود، بر اساس موضوعیتی که دارد به کمیسیون های مربوط ارجاع می شود.

در خصوص انرژی نیز هر طرح یا لایحه ای که باشد در کمیته های تخصصی کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار می گیرد و کار کارشناسی بر روی آن انجام می شود.

وی اظهار کرد: برای بررسی یک طرح از نمایندگان، کارشناسان خبره و اساتید کارکشته استفاده می شود و در نهایت از دیدگاه و نقطه نظرات افراد متخصص در کمیته ها استفاده می شود سپس در کمیسیون مورد بحث قرار می گیرد و اعضای کمیسیون نظر کارشناسی خود را می دهند و در نهایت یک طرح همراه با کار کارشناسی به صحن می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بندی روزی یک لیتر بنزین برای هر فرد زیبنده ملت ایران نیست

سهمیه بندی روزی یک لیتر بنزین برای هر فرد زیبنده ملت ایران نیست