مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 00:062019-01-23سياسي

مشهد می تواند پایگاهی دائمی برای مناظره با مخالفین و جریان های معاند باشد


در مشهد می توان پایگاهی دائمی برای مناظره با مخالفین و جریان های معاند و پاسخگویی به آنها تشکیل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار با اعضای شورای برنامه ریزی همایش امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان گفت: موضوع این همایش موضوع بسیار مهمی است، مناظره در اسلام از راه های برخورد با اشخاصی است که مزایای اسلام را قبول ندارند، جریان خطبه فدکیه فاطمه الزهرا سراسر مناظره است.

این مرجع عالیقدر تشیع تصریح کرد: در تاریخ که نگاه کنیم مناظره، مسئله ای فقهی، تاریخی و روایی و بسیار غنی و قوی است، چرا که از ابتدای تاریخ وجود داشته است.

وی با بیان اینکه شایسته است در جوار مقدس امام هشتم(ع) چنین جریانی همیشه و به صورت دائمی وجود داشته باشد، افزود: در مشهد می توان پایگاهی دائمی برای مناظره با مخالفین و جریان های معاند و پاسخگویی به آنها تشکیل داد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه این حرکت یک جهاد است، خاطرنشان کرد: مشهد محل ظهور علما و عناصر شیعی بزرگی است که در مناظره استاد بوده اند.

این مرجع عالیقدر تشیع ادامه داد: اینکه آستان قدس همت کرده است و این کار را انجام داده است، جای تقدیر دارد و قطعا بارگاه ثامن الحجج(ع) بهترین و شایسته ترین برای این کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد می تواند پایگاهی دائمی برای مناظره با مخالفین و جریان های معاند باشد

مشهد می تواند پایگاهی دائمی برای مناظره با مخالفین و جریان های معاند باشد