مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 00:062019-01-23سياسي

نشست هم اندیشی ترویج معارف صحیفه سجادیه در عرصه بین الملل در بندرعباس


نشست هم اندیشی ترویج معارف صحیفه سجادیه در عرصه بین الملل شامگاه چهارشنبه با حضور اندیشمندان جهان اسلام به میزبانی بندرعباس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در ابتدای این نشست، علی علامه زاده دبیر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) اظهار داشت: هشت سال پیش برای نخستین بار، کنگره امام سجاد(ع) به صورت بین المللی در بندرعباس برگزار شد، سالهای بعد نیز در دیگر استانها برگزار شد.

وی در ادامه افزود: پیشرفت این کنگره به گونه ای است که تاکنون در 21 استان و 26 کشور جهان بصورت بین المللی برگزار شده است.

دبیر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) تصریح کرد: اندیشمندان جهان اسلام، استان هرمزگان را به اسم امام سجاد(ع) می شناسند انتظار می رود اندیشمندان حاضر در این نشست نیز در راستای بسط و گسترش کنگره امام سجاد(ع) گام بردارند تا شاهد میزبانی دیگر کشورها از این کنگره باشیم.

علامه زاده با اشاره به برکات و دستاوردهای کنگره بین المللی امام سجاد ابراز داشت: فراگیری نهضت حفظ صحیفه سجادیه و آزادی زندانیان غیرعمد با هماهنگی دستگاه قضایی از اهم این دستاوردهاست.

  دبیر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به حمایت استانداران هرمزگان از برگزاری این کنگره اشاره کرد و گفت: توسعه و ترویج معارف صحیفه سجادیه امری مهم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی ترویج معارف صحیفه سجادیه در عرصه بین الملل در بندرعباس

نشست هم اندیشی ترویج معارف صحیفه سجادیه در عرصه بین الملل در بندرعباس