مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 23:262019-01-23اقتصادي

رییس پلیس راه آهن استان اصفهان: پلیس اصفهانی چک سفید امضا را به مالکش بازگرداند


رییس پلیس راه آهن استان اصفهان از بازگرداندن یک فقره چک سفید امضا، 2 فقره چک امضا شده و تعدادی مدارک دیگر به مالک آن ها توسط یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس راه آهن اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، منصور نیت خواه اظهار داشت: یکی از مأموران پلیس راه آهن اصفهان حین گشت زنی در طول خط ریلی بلاک ایرانکوه- آبنیل کیلومتر ریلی 568 یک عدد کیف پول را مشاهده می کند.

رییس پلیس راه آهن استان اصفهان افزود: این کیف حاوی یک فقره چک سفید امضا، یک فقره چک بانک کشاورزی در وجه حامل به مبلغ 4 میلیون و 700 هزار ریال، یک فقره چک بانک صادرات در وجه حامل به مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال، یک قطعه کارت ملی، یک قطعه گواهینامه رانندگی پایه دوم و تعداد 4 عدد عابر بانک از بانک های رفاه - صادرات - تجارت و انصار بود.

وی ادامه داد: این مأمور وظیفه شناس پلیس راه آهن به یکی از کلانتری های شهر اصفهان مراجعه کرد و پس از بدست آوردن شماره تلفن همراه صاحب مدارک با او تماس گرفت و کلیه مدارک را تحویل داد.

نیت خواه در پایان با اشاره به اینکه این اقدام خداپسندانه مأمور پلیس اصفهان باعث خرسندی و خوشحالی این شهروند شد خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در همه حال از مال، جان و ناموس مردم مراقبت می کنند و خود رادر پیش مردم و خدای متعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه آهن استان اصفهان: پلیس اصفهانی چک سفید امضا را به مالکش بازگرداند

رییس پلیس راه آهن استان اصفهان: پلیس اصفهانی چک سفید امضا را به مالکش بازگرداند