مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 23:062019-01-23سياسي

باید برای نجات جوان دانشگاهی به محتوا و بیان متقن مسلح شد


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: امروز باید برای نجات جوان دانشگاهی به محتوا و بیان متقن مسلح شد و با ادبیات به روز و شکلی جدید به بیان صحیح معارف پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی آموزشی دانشگاهیان(مفاد)، حجت الاسلام مصطفی رستمی در جمع معاونین آموزشی و پژوهشی نهاد و مدیران گروه معارف دانشگاه‎ها گفت: امروز باید برای نجات جوان دانشگاهی به محتوا و بیان متقن مسلح شوید و با ادبیات به روز و شکلی جدید به بیان صحیح معارف پرداخت.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تصریح کرد: سرعت تحولات در عصر حاضر به گونه ای است که هر روز مسئله و شبهه ‏ای تازه و در قالبی جدید در جامعه القا می شود و زندگی در عصر ارتباطات و رسانه به گونه‎ای است که نه تنها تفاوت بین دو نسل بلکه در یک نسل و در سنین مختلف تفاوت فاحشی وجود دارد.

وی افزود: این در حالی است که متراکم ترین بخش جامعه که سیر تحولات به وضوح در آن نمود پیدا کرده است، دانشجویان هستند و شما تنها کسانی هستید که در این دوره هجوم رسانه ها و عصر ارتباطات در دانشگاه، حلال مسائل و شبهاتی هستید که هر روز به گونه ای جدید و در قالبی نو در ذهن دانشجو القا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای نجات جوان دانشگاهی به محتوا و بیان متقن مسلح شد

باید برای نجات جوان دانشگاهی به محتوا و بیان متقن مسلح شد