مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 20:362019-01-23اقتصادي

رییس مجلس شورای اسلامی: 95 درصد مسؤولان رژیم پهلوی فاسد بودند


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار مکتوب درباره دوران سیاه پهلوی گفت: طبق اسناد، 95 درصد مسئولان در رژیم پهلوی فاسد و حدود 5 درصد سالم بودند اما دشمن با ابزار رسانه ای خود می کوشد آن را وارونه جلوه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکترعلی لاریجانی امروز در هفتمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی با عنوان راهبردهای رسانه ملی در دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: امروز شرایط برای تصمیم گیری های مهم در کشور تغییر کرده است و باید با شناخت این شرایط گام برداشت.

رییس مجلس شورای اسلامی یکی از موضوعاتی که رسانه ملی باید در آن قوی و کنشگر ورود کند، فضای مجازی دانست و رویکردهای مهم رسانه ملی در مواجهه با فضای مجازی را برشمرد.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای و اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آن ها سرمایه گذاری های سنگینی در این زمینه کرده اند که بر هم زدن بازار ارز و سکه در ماه های قبل از جمله عملیات روانی دشمن با ابزار رسانه ای خود بود.

لاریجانی با تاکید بر اینکه پرداختن به مسائل کشور در رسانه باید با نگاه درمان آن چالش باشد، گفت: رصد دقیق شرایط و حوادث کشور و ترسیم افق های روشن از اقداماتی است که رسانه ملی می تواند با ارائه تفسیر و تحلیل و بهره گیری از دیدگاه صاحب نظران برای حل مسائل چاره اندیشی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس شورای اسلامی: 95 درصد مسؤولان رژیم پهلوی فاسد بودند

رییس مجلس شورای اسلامی: 95 درصد مسؤولان رژیم پهلوی فاسد بودند