مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 17:452019-01-23فرهنگي

«دانتون» در تالار مولوی به صحنه رفت


نمایش «دانتون» به نویسندگی و کارگردانی حامد اصغرزاده، شامگاه 3 بهمن ماه در ساعت 21 در پلاتوی تمرین مرکز تئاتر مولوی به صحنه رفت و به این ترتیب اجرای عموم خود را آغاز کرد.

- نمایش دانتون به نویسندگی و کارگردانی حامد اصغرزاده، شامگاه 3 بهمن ماه در ساعت 21 در پلاتوی تمرین مرکز تئاتر مولوی به صحنه رفت و به این ترتیب اجرای عموم خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی،در این نمایش امیر شمس، فرید عباسپور، فاطمه احمدی، تینا یونس تبار و اسماعیل کمالی دهقان به ایفای نقش می پردازند.

همچنین هانی عبدالمجید (طراح صدا و موسیقی)، فرهاد رایزن (تهیه کننده)، مهدی گمار (مجری طرح)، محمدرضا محمدی فیروز (دستیار کارگردان و مستندنگار روند تمرین ها)، ضحا اصغرزاده (طراح لوگو)، مهدی کیانی (طراح پوستر)، فاطمه دهدشتی ، سروش آقاجانی (طراح ویدئوهای گروه)، شیده غفاریان (مدیر رسانه ای گروه)، حدیث صمدیان (عکاس)، حامد اصغرزاده و وحید فرشاد (طراح صحنه)، حسن محمدی (طراح نور)، میثم عادلی (دستیار تولید و برنامه ریز) و آریا واحدی (دستیار صحنه) در این نمایش همکاری می کنند.

در خلاصه نمایش این اثر آمده: دانتون تاملی اجرایی است بروی مفهومِ تغییر و دگرگونی، به میانجی یکی از رهبران اصلی انقلاب کبیر فرانسه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دانتون» در تالار مولوی به صحنه رفت

«دانتون» در تالار مولوی به صحنه رفت