مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 16:062019-01-23دانش

83 انجمن دانشجویی نانو در دانشگاه پیام نور فعال هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت بیش از 83 انجمن دانشجویی نانو افزود: - معاون فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: در حال حاضر بیش از 83 کانون دانشجویی نانو در دانشگاه پیام نور فعال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت بیش از 83 انجمن دانشجویی نانو افزود: طبق گزارش ستاد نانو کشور بیش از یک هزار اثر پژوهشی و ثبت اختراع در حوزه نانو متعلق به فرهیختگان دانشگاه پیام نور اعم از اساتید و دانشجویان این دانشگاه است.

امین ناجی در هفتمین دوره توان افزایی مروجین فناوری نانو که در سازمان مرکزی برگزار شد با اشاره به رتبه چهارم کشور در فناوری نانو در سطح بین الملل ادامه داد: سهم دانشگاه پیام نور در این عرصه بیش از دیگر دانشگاه هاست.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه با هدف سرآمدی و سربلندی در علوم نوین با تکیه بر توان علمی اعضای هیأت علمی و دانشجویان مشتاق و توانمند این دانشگاه در حوزه فناوری نانو گام بر می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 انجمن دانشجویی نانو در دانشگاه پیام نور فعال هستند

83 انجمن دانشجویی نانو در دانشگاه پیام نور فعال هستند