مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 15:362019-01-23سياسي

برگزاری اولین جلسه کارگروه هماهنگی حقوقی و امور قراردادهای شهرداری ها


نخستین جلسه کارگروه تخصصی هماهنگی حقوقی و امور قراردادهای شهرداری ها با حضور اعضا و نمایندگان منتخب شهرداری ها در این سازمان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مسعود نصرتی جانشین رییس سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏ها در ابتدای این جلسه طی سخنانی گفت: به منظور همفکری و تعامل با شهرداران سراسر کشور و بررسی کارشناسی مسائل و مشکلات خاص شهرداری ها و با تاکیدات رییس محترم سازمان کارگروه های تخصصی در موضوعات حوزه وظیفه ای شهرداریها تشکیل می شود.

وی افزود: این کارگروهها در موضوعاتی نظیرسرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، بودجه، ساختار و تشکیلات، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و امور حقوقی تشکیل می شود.

نصرتی با بیان اینکه بهره مندی از پیشنهادها و نظرات حقوقی شهرداری ها بمنظور قضازدایی و حمایت حقوقی از شهرداریها و یافتن راه حل هایی برای برطرف نمودن معضلات حقوقی این نهاد از جمله اهداف تشکیل این کارگروه است، بر اهمیت و ضرورت دفاع از حق و حقوق شهرداری ها و دهیاری ها با رعایت حقوق شهروندی در حوزه های مختلف از جمله در حوزه های اجتماعی، اداری، فرهنگی، خدماتی و عمرانی خصوصا رعایت قوانین در تملک املاک واقع درطرحهای عمرانی شهرداری تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جلسه کارگروه هماهنگی حقوقی و امور قراردادهای شهرداری ها

برگزاری اولین جلسه کارگروه هماهنگی حقوقی و امور قراردادهای شهرداری ها