مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 15:262019-01-23سياسي

تحویل 18 هزار واحد مسکن مهر استان تهران در ایام دهه فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه نشست شورای مسکن استان با بیان اینکه بیشترین تعداد مسکن مهر کشور به تناسب جمعیت در استان تهران وجود دارد گفت: - محسنی بندپی گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال 18 هزار واحد مسکونی در استان تهران در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه نشست شورای مسکن استان با بیان اینکه بیشترین تعداد مسکن مهر کشور به تناسب جمعیت در استان تهران وجود دارد گفت: 95 هزار واحد مسکن مهر در پرند، 85 هزار واحد در پردیس و سه هزار واحد در شهر اندیشه است.

وی با اشاره به تاکیدات رییس جمهور و پیگیری های وزیر راه و شهرسازی در سرعت بخشی پاسخگویی به متقاضیان مسکن مهر افزود: در ایام دهه مبارک فجر امسال 18 هزار واحد مسکونی در استان تهران در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

به گفته استاندار تهران، نصب تجهیزات لازم در ساختمان های مسکن مهر همچون اطفاء حریق و سایر امکانات با توجه به تغییرات هزینه ای به کمیته فنی این اختیار داده شد تا قیمت نهایی اقلام مورد نیاز در واحد های مسکن مهر محاسبه و ما به تفاوت آن از طریق کمک دولت و مردم تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 18 هزار واحد مسکن مهر استان تهران در ایام دهه فجر

تحویل 18 هزار واحد مسکن مهر استان تهران در ایام دهه فجر