مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 15:252019-01-23سياسي

پایه ریزی «عدالت جنسیتی» به معنای واقعی در نظام برنامه ریزی کشور


مدیرکل برنامه ریزی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به تشریح اقدامات این معاونت در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت.

- پایه ریزی عدالت جنسیتی به معنای واقعی در نظام برنامه ریزی کشور مدیرکل برنامه ریزی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به تشریح اقدامات این معاونت در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت نزدیک به چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی نگاهی به گذشته و مقایسه آن با امروز نشان دهنده عمق تحولی است که ملت ایران آن را تجربه کرده است.

چهل سال چهل دستاورد موضوعی است که معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری قصد دارد به ارائه و مستند سازی عملکردهای صورت گرفته بپردازد.

بهناز موحدی، مدیرکل برنامه ریزی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به تشریح اقدامات این معاونت در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: همانطور که می دانیم یکی از معیارها جهت سنجش درجه توسعه یافتگی یک کشور میزان اهمیت و اعتبار زنان در آن کشور است.

با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 زنان از حقوق و تکالیفی برخوردار شدند و تحولات قابل توجهی در حوزه های مختلف اجتماعی اتفاق افتاد که جامعه زنان نیز از آن بی بهره نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه ریزی «عدالت جنسیتی» به معنای واقعی در نظام برنامه ریزی کشور

پایه ریزی «عدالت جنسیتی» به معنای واقعی در نظام برنامه ریزی کشور