مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 15:002019-01-23سياسي

واکنش دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شایعه خروج اساتید از این دانشگاه


دانشگاه علوم پزشکی شیراز در واکنش به اخباری مبنی بر خروج اساتید و پزشکان متخصص و فوق تخصص از این دانشگاه و درمانگاه های دولتی و دایر کردن مطب های خصوصی، - این اخبار را مغرضانه و در راستای تحت الشعاع قراردادن تلاش و پیشرفت های این قطب علمی پزشکی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار بیانیه ای، اقدامات انجام شده از سوی برخی رسانه ها، سایت های خبری و شبکه های اجتماعی داخل کشور و انعکاس این مطالب توسط برخی رسانه های خارج کشور را غرض ورزی کارشکنانه علیه سلامت فارس و دستاویزی برای رسانه های بیگانه در مسیر تخریب خدمات نظام جمهوری اسلامی دانست.

در متن این بیانیه آمده است: سلامت فارس از فراز افت و خیزهایی که از سرگذرانیده، اکنون بر قله ای رفیع ایستاده که بی شک به همت و اراده والای مردان و زنانی از جنس خدمت و صداقت است؛ جایگاهی که برخی آن را برنتافته و سلامت را هم دستاویز سیاست می کنند .

در پی تغییرات مدیریتی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز که همچون هر نهاد دیگری چرخه ای سالم برای پویایی بیشتر سازمانی بوده، عده ای با نگاه های منفعت طلبانه، عرصه سلامت را میدانی برای غرض ورزی های سیاسی و مطالبات حزبی انگاشته و با خط کشی های جانبدارانه، جان و سلامت مردم را به عنوان اصلی ترین رسالت این حوزه، پله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شایعه خروج اساتید از این دانشگاه

واکنش دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شایعه خروج اساتید از این دانشگاه