مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 14:362019-01-23سياسي

10 هزار تشکل قرآنی در کشور فعال است


رییس سازمان دارالقرآن کشور، از فعالیت بیش از 10 هزار تشکل قرآنی در سطح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مهدی قره شیخ لو ظهر امروز در ششمین همایش قرآنی خیرین استان مرکزی اظهار کرد: در حال حاضر 10 هزار تشکل قرآنی فعال در کشور وجود دارد که این از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: کاروان قرآنی انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شده و تا 22 بهمن ماه در 12 استان کشور 40 برنامه قرآنی برگزار می کند.

رییس سازمان دارالقرآن کشور افزود: در حوزه فعالیت های قرآنی، پس از انقلاب دستاوردهای ارزنده ای کسب شده که افزایش تعداد حافظان و قاریان قرآن کریم بخشی از این دستاوردها به شمار می رود.

قره شیخ لو با اشاره به کسب بیش از 180 رتبه بین المللی در مسابقات قرآنی خارج از کشور اظهار کرد: تاکنون هیچ کشور اسلامی حائز چنین رتبه هایی نشده و تربیت هزاران حافظ قرآن کریم در سنین مختلف، وجود تشکل های قرآنی، انجمن های قرآنی و تربیت 100 هزار مربی در اقصی نقاط کشور از جمله دستاوردهای 40 ساله انقلاب است.

وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب هیچ گونه تجربه ای مبنی بر فعالیت تشکل های قرآنی در کشور وجود نداشت، تأکید کرد: ضروری است، پس از 40 سال یک جهش قرآنی در حوزه کمیت و کیفیت امور قرآنی ایجاد شود و در دهه پنجم انقلاب جهت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار تشکل قرآنی در کشور فعال است

10 هزار تشکل قرآنی در کشور فعال است