مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 13:302019-01-23سياسي

اختتامیه نخستین جشنواره نماهنگ فجر شنبه برگزار می شود


اختتامیه نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ششم بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما، اختتامیه نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر با مشارکت دفتر موسیقی و سرود و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ دینی و گسترش سبک زندگی ایرانی با استفاده از قاب نماهنگ، گسترش و توسعه آموزه های معنایی و آرمان های والای انقلاب اسلامی در گستره جهان، شناخت هنرمندان متعهد با هدف دستیابی به وحدت فرهنگی در مقابله با آموزه های زندگی مادی، ترویج فرهنگ مقاومت و شناخت مفهوم استعمار مدرن جهان، شناخت استعدادهای جوان و طبایع اخلاقی در عرصه هنر کشور ارتقا کیفی سطح تولیدات در قالب نماهنگ توسط مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما ی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

آثار نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر با موضوعات وحدت ملی، تصویر حضور مردم در تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی، استعمار نوین، تهاجم و نفوذ، مقاوت و فردای انقلاب مورد ارزیابی قرار گرفته است که نزدیک به 1033 اثر به دبیرخانه این جشنواره راه یافته است که 150 اثر منتخب شده و از بین این آثار 40 اثر برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه نخستین جشنواره نماهنگ فجر شنبه برگزار می شود

اختتامیه نخستین جشنواره نماهنگ فجر شنبه برگزار می شود