مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 13:152019-01-23فناوري

فیلترینگ تلگرام به پیام رسان های داخلی ضربه زد


رییس هیات مدیره ارتباطات زیرساخت، درباره فیلتر تلگرام و نوع برخورد مردم با این موضوع گفت: این که فیلتر تلگرام معادل پیشرفت شبکه های اجتماعی داخلی قرار گرفت، - به خود پیام رسان های داخلی ضربه زد و کاربران نیز نسبت به این روش موضع گرفتند.

بنابراین فیلتر و مسدودسازی شبکه های اجتماعی خارجی راه مناسبی برای ارتقای پیام رسان های داخلی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید فتاحی - رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت - با اشاره به این که وظیفه ما در حوزه زیرساخت ارتباطات کشور، حفظ کیفیت و پایداری ارتباطات بین الملل است، گفت: بر همین اساس ورودی های دیتای خارج از کشور باید به صورت توزیع شده باشد تا اگر مشکلی در یکی از ورودی ها به وجود آمد، امکان مدیریت شبکه باشد.

وی افزود: هم اکنون از جنوب و شمال کشور، ورودی های اینترنت مناسبی ایجاد شده و در پنج نقطه ترافیک را تحویل می گیریم که دو نقطه در تهران و 3 نقطه هم در شهرهای مشهد، تبریز و شیراز است که ارتباطات جنوب و شمال کشور از طریق این نقاط توزیع می شود و با پروژه جدیدی هم که در این حوزه اجرا شد، ایجاد نظم و پایداری در شبکه بهبود یافت.

فتاحی با اشاره به این که تمرکز ما برروی حوزه ترانزیت قرار دارد، گفت: در این حوزه با کشورهای آذربایجان، عراق، ترکمنستان و قطر توافقات خوبی در حال اجراست و به دلیل موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلترینگ تلگرام به پیام رسان های داخلی ضربه زد

فیلترینگ تلگرام به پیام رسان های داخلی ضربه زد