مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 13:002019-01-23سياسي

مقاومت در برابر استکبار بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است


رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه انقلاب ایران دارای دستاوردهای فراوانی برای منطقه و جهان بوده است، گفت: مقاومت در برابر استکبار نخستین و بزرگترین دستاورد انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین شعبان علی صالحی نسب رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در دومین همایش سیاسی فرماندهان نیروهای مسلح استان سمنان در قرارگاه لشگر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود، گفت: تکیه بر عنصر مقاومت در برابر استکبار، اولین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: از عمر رژیم صهیونیستی 70 سال می گذرد، 35 سالش قبل از انقلاب اسلامی است و بقیه آن نیز بعد از آن؛ بنابراین اگر تاریخ را با دقت بررسی کنیم درمی یابیم که رژیم صهیونیستی تا پیش از انقلاب، به هر جا حمله کرد آنجا را تصرف کرد، اما پس از انقلاب هرگز این امر رخ نداده است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب اسلامی از جنوب لبنان خارج و در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان نیز شکست خورد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در این جنگ شکست بدی متحمل شد و تنها دو روز بیشتر نتوانست در آبان ماه 97 مقاومت کند و این ها از برکات انقلاب اسلامی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت در برابر استکبار بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

مقاومت در برابر استکبار بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است