مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 12:502019-01-23سياسي

شیراز فضای تفریحی کودکان ندارد


رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: گردهمایی راهنمایان و تورگردانان کشور پایان بهمن ماه امسال در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سولماز دهقانی چهارشنبه 3 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در گردهمایی راهنمایان و تورگردانان گردشگری بیش از ششصد نفر شرکت خواهند داشت؛ برگزاری این رویداد و رویدادهای مشابه تاثیر قابل قبولی بر رونق گردشگری دارد.

دهقانی با بیان اینکه این گردهمایی چهار روز به طول خواهد انجامید، گفت: گردهمایی راهنمایان و تورگردانان گردشگری از سی ام بهمن ماه امسال آغاز خواهد شد.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برگزاری تورهای درون و برون شهری با هدف آشنایی راهنمایان گردشگری کشور با پتانسیل های کمتر شناخته شده شیراز و برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های این همایش است .

دهقانی همچنین از بررسی ایجاد باغ موزه ی موسیقی ایرانی و باغ کودکان در کمیسیون گردشگری شورای شیراز خبر داد و افزود: مقرر شد اداره مطالعات طراحی شهری شهرداری گزارش جامعی از این طرح ها را در کمیسیون ارائه کند .

رییس کمیسیون گردشگری شورای شیراز با بیان اینکه در شهر شیراز محیطی امن برای آموزش و تفریح کودکان وجود ندارد؛ گفت: به دلیل کمبود فضای فرهنگی ویژه کودکان در شرق شیراز، ایجاد باغ کودکان در منطقه 7 شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز فضای تفریحی کودکان ندارد

شیراز فضای تفریحی کودکان ندارد