مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 12:452019-01-23فرهنگي

رقابت سخت کن و ونیز در اسکار خارجی


در فهرست پنج نامزد نهایی شاخه بهترین غیرانگلیسی جوایز اسکار رقابت سختی میان آثار برگزیده جشنواره ی «کن» و «ونیز» ایجاد شده است.

- در فهرست پنج نامزد نهایی شاخه بهترین غیرانگلیسی جوایز اسکار رقابت سختی میان آثار برگزیده جشنواره ی کن و ونیز ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست نامزدهای نهایی نود و یکمین دوره جوایز سینمایی اسکار در شاخه های مختلف روز گذشته اعلام شد و در شاخه مهم بهترین فیلم خارجی سرانجام جنگ سرد (پاول پاولیکوفسکی) از لهستان، روما (آلفونسو کوآرون) از مکزیک، هرگز رو برنگردان (فلورنس فون دونراسمارک) از آلمان، دزدان فروشگاه (هیروکازو کورییدا) از ژاپن و کفرناحوم (نادی لبکی) از لبنان به جمع نامزدهای نهایی راه یافتند و نکته قابل توجه، انتخاب هر پنج فیلم از جشنواره کن و ونیز از جمله برندگان نخل طلا و شیر طلا است که رقابت این شاخه را بیش از بیش جذاب کرده است.

فیلم دزدان فروشگاه به کارگردانی هیروکازو کورییدا که در جشنواره کن 2018 موفق به کسب جایزه نخل طلای بهترین فیلم جشنواره کن شد، درباره خانواده ای است که به اعمال بزهکارانه خُرد می پردازند و به موضوع فقر در ژاپن اشاره دارد.

سینمای ژاپن در سال های 1951، 1954 و 1955 و پیش از ایجاد رسمی شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی به ترتیب با فیلم های راشامون از آکی را کوروساوا ، دروازه جهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت سخت کن و ونیز در اسکار خارجی

رقابت سخت کن و ونیز در اسکار خارجی