مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 12:302019-01-23سياسي

تحریم های آمریکا نتوانسته به اهدافش برسد


رییس جمهور بار دیگر هدف تحریم ظالمانه و غیرقانونی آمریکا را تنها اعمال فشار به مردم ایران دانست و با تاکید بر اینکه با افتخار تحریم های آمریکا را دور می زنیم و آنها هرگز نمی توانند به خواسته هایشان برسند، - ابراز امیدواری کرد که با تصویب نهایی لوایح چهارگانه، توطئه آمریکایی ها در موضوع مالی و بانکی نیز خنثی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با تبریک فرا رسیدن بهمن ماه؛ ماه پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر به ملت بزرگ ایران، گفت: همه می دانیم بهمن ماه، دهه فجر و بویژه روز 22 بهمن امسال از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است.

رییس جمهور اظهار داشت: خوشحالیم علیرغم همه توطئه هایی که علیه انقلاب اسلامی بوده، تحریم های غیرقانونی آمریکا نتوانسته به اهداف مد نظرشان برسد و خودشان اعتراف می کنند که این تحریم ها، آنها را به اهدافشان نمی رساند هر چند که زحمت و سختی برای مردم ما بوجود می آورند اما هرگز نمی توانند به خواسته هایشان برسند.

روحانی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می کنند در دو موضوع نفت و صادرات و فروش آن و مسایل بانکی، ایران را در فشار قرار دهند، گفت: در ارتباط با مسایل نفتی خوشبختانه مسیرها و راه های مختلفی را برای فروش نفت دنبال می کنیم و با افتخار تحریم های آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا نتوانسته به اهدافش برسد

تحریم های آمریکا نتوانسته به اهدافش برسد