مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 12:062019-01-23فرهنگي

عصرانه داستان نویسان رضوی برگزار شد تشکری: نویسنده باید آرتیست داستانش باشد


پنجاه و دومین عصرانه داستان نویسان رضوی در سه شنبه های به نشر در قالب سلسله نشست های تبلیغی-ترویجی «در پناه کلمات» با تجلیل از سعید بابایی؛ نویسنده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید تشکری؛ نویسنده و مدرس ادبیات داستانی و دراماتیک در این نشست که با حضور نویسندگان پیشکسوت و داستان نویسان نوقلم برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ طبیعی ما، کهنسال شدن در ادبیات است.

وی با بیان اینکه امروزه خیلی ارزان با نوشتن و عمر خود رفتار می کنیم، افزود: متاسفانه از امکاناتی که در راستای کمک به نویسنده امروزه فراهم است، نویسندگان جدید استفاده نمی کنند و شاهد یک فقدان انرژی در ادبیات هستیم به این معنا که نویسندگان کنونی اهل تحمیل خود بر شرایط نیستند.

تشکری فقدان آن را در نویسندگان جدیدی که پا به عرصه نگارش متون می گذارند، از ضعف های موجود در ادبیات دانست و عنوان کرد: متاسفانه این شور و هیجان نوشتن که در نسل قدیم وجود دارد را در نویسندگان جوان نمی بینیم.

نویسنده رمان رژیسور قدم زدن در تاریخ و مطالعه آن را از شرایط اصلی برای نگارش یک داستان دانست و با اشاره به بحث ادبیات شهری خاطرنشان کرد: ادبیات شهری ادبیاتی است که اگر آن را از نویسنده بودن یک شهر بگیریم دیگر چیزی باقی نمی ماند زیرا ادبیات شهری یک آدرس است در حالی که اخیرا اکثر داستان های ما آدرس ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصرانه داستان نویسان رضوی برگزار شد تشکری: نویسنده باید آرتیست داستانش باشد

عصرانه داستان نویسان رضوی برگزار شد تشکری: نویسنده باید آرتیست داستانش باشد