مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 10:502019-01-23بين الملل

سفیر روسیه در سازمان ملل: چرا ایران به کنفرانس لهستان دعوت نشده است؟


سفیر روسیه در سازمان ملل هدف برگزاری کنفرانس لهستان را به چالش کشید وگفت که رویکردهای ساده انگارانه و یک جانبه مرتبط با ایران در زمینه دستیابی به یک ساختار امنیتی واقعی درخاورمیانه نتیجه معکوس خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واشنگتن پست، واسیلی نبنزیا، سفیر رویه در سازمان ملل به شورای امنیت گفته است که مسکو می خواهد باور کند که کنفرانس لهستان تنها با هدف قرار دادن یک کشور تشکیل نمی شود.

وی افزود: چرا ایران که یکی از قابل توجه ترین و بزرگ ترین کشورهای خاورمیانه است به این کنفرانس دعوت نشده است؟ نبنزیا همچنین در این باره گفت:تلاش برای به وجود آوردن نوعی اتحاد نظامی در منطقه، برگزاری کنفرانس های مختلف و تمرکز بر داشتن رویکردی ساده انگارانه و یک جانبه در منطقه که مشخصا به ایران ربط دارد، نتیجه معکوس به دنبال داشته و تنها چشم انداز دستیابی به یک ساختار امنیتی واقعی برای منطقه را به دور می راند.

این سفیر روسی همچنین این سوال را مطرح کرد که چگونه ممکن است به ساختاری واقعی بدون حل کردن مسئله فلسطین دست یافت؟ وی پیشنهاد روسیه را برای میزبانی مذاکرات رهبران رژیم صهیونیستی و فلسطین تکرار و تاکید کرد که این تنها راه حل کردن مسائل حال حاضر و دستیابی به راه حلی دوجانبه میان این دو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه در سازمان ملل: چرا ایران به کنفرانس لهستان دعوت نشده است؟

سفیر روسیه در سازمان ملل: چرا ایران به کنفرانس لهستان دعوت نشده است؟