مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 10:402019-01-23فرهنگي

انیمیشن جدید سونی رقیب سرسختی برای فیلم های بزرگ 2018 بود


انیمیشن جدید سونی در تاریخ چهاردهم دسامبر 2018 تحت عنوان مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) و در کنار فیلم هایی همچون قاچاقچی (The Mule)، - انیمیشن جدید سونی در تاریخ چهاردهم دسامبر 2018 تحت عنوان مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) و در کنار فیلم هایی همچون قاچاقچی (The Mule)، موتورهای فانی (Mortal Engines)، رم (Roma) و فیلم اگر خیابان بیل می توانست حرف بزند (If Beale Street Could Talk) اکران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، با این حال حتی فیلم پیتر جکسون هم نتوانست جلوی این انیمیشن را بگیرد و انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی در اولین هفته اکران خود توانست 33 میلیون دلار در آمریکای شمالی بفروشد و در صدر باکس هفته قرار بگیرد.

این انیمیشن با این میزان فروش توانست فروش افتتاحیه یک انیمیشن در ماه دسامبر را جابجا و به اسم خود ثبت کند.

البته سفر به درون دنیای عنکبوتی در گیشه جهانی هم 20 میلیون دلار در هفته اول خود فروخت و به این ترتیب، فروش جهانی این انیمیشن در گیشه جهانی و در هفته اول به 55 میلیون دلار رسید.

این انیمیشن که با بودجه 90 میلیون دلار ساخته شده است، توانست فروش خود را به 325 میلیون دلار برساند که به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن جدید سونی رقیب سرسختی برای فیلم های بزرگ 2018 بود

انیمیشن جدید سونی رقیب سرسختی برای فیلم های بزرگ 2018 بود