مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 10:362019-01-23بين الملل

برگزاری تجمعات حمایتی از ارتش و دولت سوریه در مناطق تحت کنترل کُردها


شمار زیادی از ساکنان شرق و غرب فرات که تحت کنترل شبه نظامیان کُرد قرار دارد با برگزاری تظاهرات خواستار بازگشت ارتش سوریه به این مناطق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ساکنان کرانه های باختری و خاوری رود فرات در سوریه که تحت تسلط شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه -تحت الحمایه آمریکا- قرار دارد، سه شنبه (روز گذشته) در حمایت از ارتش سوریه تظاهرات کردند.

شبکه خبری روسیا الیوم گزارش داد که هدف از تجمع کنندگان، حل مشکل مربوط به پلهای تخریب شده در روستاها و شهرکهای مشرف بر رود فرات بود.

این افراد با در دست داشتن پرچمهای سوریه و بدون توجه به حضور نیروهای نظامی ائتلاف آمریکا و همپیمانانش در کرانه خاوری رود فرات، شعارهای ملی گرایانه سردادند.

در روستای حطله که در ساحل شرقی قرار دارد و نیروهای آمریکا و شبه نظامیان کُرد بر شمار زیادی از شهرکها و روستاهای این منطقه تسلط دارند، شیوخ قبایل ضمن برگزاری نشستی، خواستار همگرایی شدند.

12 عشیره و قبیله از شهر دیرالزور و 23 قبیله از کل این استان خواستار ساخت پٌلها و بازگشت ارتش سوریه به مناطق محل سکونت خود شدند.

یکی از شیوخ قبیله شعیطات در جریان این گردهمایی گفت: از ارتش عربی سوریه، کسانی که از دمشق می آیند و از همه کسانی که در آزادسازی سوریه مشارکت داشتند، استقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تجمعات حمایتی از ارتش و دولت سوریه در مناطق تحت کنترل کُردها

برگزاری تجمعات حمایتی از ارتش و دولت سوریه در مناطق تحت کنترل کُردها