مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 10:362019-01-23سياسي

پرونده ویژه اسماعیل بخشی/2 مصاحبه بخشی در روزهای بازداشت: دوست داشتم مشهور شوم!


مشکل هفت تپه حل و فصل شد اما اسماعیل بخشی که شوق شهرت تازه به دهانش مزه کرده بود، سعی داشت اعتراضات را ولو با تعدادی کم پابرجا نگه دارد و برای تسری آن به سراسر کشور تلاش کند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، صحبت های اسماعیل بخشی نیاز به هیچ شرحی ندارد، خود بخشی در صحبت ها از همه ابعاد ماجرا و دلایل گرایشش به اقدامات خلاف قانونش در هفت تپه و عواقب و اشتباهاتش سخن می گوید.

او که اساساً کارمند شرکت هفت تپه بود و نه کارگر! تبدیل به لیدر اعتراضات کارگران این شرکت شد.

هرچند که بسیاری از کارگران هفت تپه که معتقد بودند باید مطالبات آنها به شکلی واقعی، غیر سیاسی و در چارچوب قانون بیان شود تا منحرف نشده و زودتر به نتیجه برسد، اساساً او و شعارهایش که حاصل القائات جریانات کمونیستی بود را قبول نداشتند و به همین دلیل تا زمان حضور بخشی حاضر به شرکت در تجمعات نشدند.

مشکل هفت تپه سرانجام حل و فصل شد، اما بخشی که به قول خودش شوق دیده شدن و شهرت، تازه به دهانش مزه کرده بود، دیگر با شگرد و شیوه هایی که از عناصر خارج کشور آموزش دیده بود، سعی داشت اعتراضات را، ولو با تعدادی کم پابرجا نگه دارد و بنا به خطوطی که دریافت کرده بود، بنا داشت برای تسری آن به سراسر کشور تلاش کند! اتفاقی که با واکنش قانون و دستگیری او تمام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ویژه اسماعیل بخشی/2 مصاحبه بخشی در روزهای بازداشت: دوست داشتم مشهور شوم!

پرونده ویژه اسماعیل بخشی/2 مصاحبه بخشی در روزهای بازداشت: دوست داشتم مشهور شوم!