مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 10:352019-01-23اقتصادي

معشوق مولانا در آذربایجان غربی چه می کرده؟


مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به استان 52 میلیارد تومان برای حفاظت، مرمت و احیای آثار تاریخی و ساخت مجموعه بارگاه شمس تبریزی اختصاص استان یافته است.

- جلیل جباری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: اقدامات بسیاری در حوزه حفاظت و مرمت آثار تاریخی در دولت تدبیر و امید در سطح استان صورت گرفته است که احیا بافت های تاریخی شهرهای ارومیه، خوی، ماکو و تکاب بخشی از تلاش های اداره کل میراث فرهنگی استان در این راستاست.

وی با اشاره به مصوبات ستاد بازآفرینی استان اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون، 120 بنای تاریخی با ارزش در سطح استان با اعتبار نزدیک به 13 میلیارد تومان مرمت و احیا شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی تصریح کرد: در چند ساله اخیر جشنواره ها و کنگره ها و همایش های زیادی با محوریت معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان برگزار شده است که جشنواره بین المللی جاده ابریشم و کنگره شمس تبریزی، برنامه نوروزگاه، جشنواره برفی و اسکی خوشاکو، جشنواره زمستانی تخت سلیمان و رالی خانوادگی از عمده ترین این مراسم هاست.

پیش از این طالبیان، قائم مقام میراث فرهنگی در آبان ماه گفته، اجرای طرح ساخت بارگاه شمس تبریزی در خوی با کاوش های باستانی همراه است که در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معشوق مولانا در آذربایجان غربی چه می کرده؟

معشوق مولانا در آذربایجان غربی چه می کرده؟