مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 10:302019-01-23سياسي

باید از پشت میزها بیرون بیاییم به جنگ اقتصادی برویم


باید همه مسئولان امر جدی تر از همیشه به وظایف عمل کرده و برای موفقیت در این جنگ اقتصادی باید از پشت میزها بیرون آمده و به این جنگ برویم.

- رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: باید همه مسئولان امر جدی تر از همیشه به وظایف عمل کرده و برای موفقیت در این جنگ اقتصادی باید از پشت میزها بیرون آمده و به این جنگ برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا قزوین، جلسه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرائم مربوط از صبح امروز با حضور مسئولان استانی در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در حال برگزاری است.

حجت الاسلام نورالله قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین، در این نشست با اشاره به ضرورت فعالیت کمیته بازار و نظارت بر کالاهای اساسی مردم اظهار کرد: این دستورالعمل از سوی دادستان کل صادر شده است.

وی افزود: تمامی مسئولان استان ها موظف به تشکیل کمیته های متناوب در استان های خود در این حوزه شده اند و استان قزوین نیز کمیته مذکور را با قدرت پیگیری خواهد کرد.

قدرتی عنوان کرد: کمیته های مذکور باید برای تمامی ارزاق عمومی مردم در استان تشکیل شود چراکه در حال حاضر دستگاه های متولی در انجام وظایف خود عقب هستند و باید نظارت کامل بر بازار صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از پشت میزها بیرون بیاییم به جنگ اقتصادی برویم

باید از پشت میزها بیرون بیاییم به جنگ اقتصادی برویم