مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 09:302019-01-23بين الملل

فرماندهان شورشیان کلمبیایی در کوبا مسئولیت انفجار بوگوتا را نپذیرفتند


رهبران گروه شورشی کلمبیایی ELN که از سال گذشته میلادی به منظور مذاکرات صلح در شهر هاوانا به سر می برند، هر گونه نقش خود در انفجار یک خودروی بمب گذاری در چند روز پیش در شهر بوگوتا، - نیکولاس رودریگز رهبران گروه شورشی کلمبیایی ELN که از سال گذشته میلادی به منظور مذاکرات صلح در شهر هاوانا به سر می برند، هر گونه نقش خود در انفجار یک خودروی بمب گذاری در چند روز پیش در شهر بوگوتا، پایتخت کلمبیا را رد کردند، این در حالی است که در روزهای گذشته این سازمان مسئولیت حمله را برعهده گرفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، پابلو بلتران، مذاکره کننده ارشد گروه شورشی ELN به خبرگزاری کوبایی پرنسا لاتینا، گفت : نقش ما در کوبا پیش برد مذاکرات است و ما اطلاعی از اقداماتی که در کلمبیا رخ می دهند، نداریم و هیچ گونه نقشی نیز در آنها نداریم.

روز دوشنبه گروه شورشی ELN مسئولیت انفجار این خودروی بمبگذاری شده در یک دانشکده پلیس در بوگوتا را که 21 کشته بر جای گذاشت، بر عهده گرفت و آن را یک اقدام جنگی مشروع خواند و از ایوان دوکو، رییس جمهور کلمبیا تقاضا کرد تا به پای میز مذاکره باز گردد.

این در حالی است که ایوان دوکو از کوبا که میزبان مذاکرات با گروه شورشی ELN همچون میزبانی قبلی اش از مذاکرات با شورشیان فارک است، خواسته تا فرماندهان این شورشیان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهان شورشیان کلمبیایی در کوبا مسئولیت انفجار بوگوتا را نپذیرفتند

فرماندهان شورشیان کلمبیایی در کوبا مسئولیت انفجار بوگوتا را نپذیرفتند