مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 09:202019-01-23پزشكي

خط قرمز وزارت بهداشت درباره آبیاری زمین های کشاورزی با فاضلاب


رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برخی نگرانی های موجود در رابطه با مساله فاضلاب های جنوب تهران و آلودگی ناشی از آبیاری محصولات کشاورزی با فاضلاب، - گفت: آمار و ارقام مربوط به آبیاری محصولات کشاورزی با آب فاضلاب طی سال های اخیر کاهش یافته است.

مهندس تاجیک در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: در این رابطه برنامه ایمنی فاضلاب از سال گذشته تدوین شده و دبیر ستاد نیز دانشگاه تهران است و فازهای مختلف این برنامه در حال اجراست.

وی با اشاره به رسیدگی این مساله در کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی استانداری، اظهار کرد: چندین جلسه کارگروه به بررسی آبیاری محصولات کشاورزی با فاضلاب اختصاص داشت و ارگان های مختلفی مانند وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو در این مساله دخیل هستند.

وی با اشاره به خط قرمز وزارت بهداشت در این رابطه، اظهار کرد: اگر کارشناسان بهداشت محیط وزارت بهداشت، کارشناسان محیط زیست و یا جهاد کشاورزی در جایی با تخلف آبیاری محصولات کشاورزی با فاضلاب برخورد کنند، مطمئنا با این تخلف برخورد جدی صورت می گیرد؛ چراکه این مساله بهداشت مواد غذایی را تحت تأثیر قرار داده و این خط قرمز ما است.

وی با اشاره به هماهنگی میان جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت و وزارت نیرو در این رابطه، عنوان کرد: یکی از مشکلات وزارت بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز وزارت بهداشت درباره آبیاری زمین های کشاورزی با فاضلاب

خط قرمز وزارت بهداشت درباره آبیاری زمین های کشاورزی با فاضلاب