مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 01:462019-01-22بين الملل

توافق سران سنای آمریکا برای پایان دادن به تعطیلی دولت فدرال


سران دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در مجلس سنای آمریکا برای پایان دادن به تعطیلی دولت فدرال، روز پنجشنبه بر سر دو طرح رای گیری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که تعطیلی دولت فدرال آمریکا وارد پنجمین هفته خود می شود، منابع مطلع از توافق سران مجلس سنای این کشور برای بازگشایی دولت خبر می دهند.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز سنای آمریکا روز پنجشنبه درباره دو لایحه جداگانه برای پایان دادن به تعطیلی دولت فدرال رای گیری می کند؛ 1) طرح پیشنهادی ترامپ برای بودجه 5.

7 میلیارد دلاری جهت ساخت دیوار در مرز مکزیک.

2) تمدید تامین مالی برای سازمان های تعطیل شده این طرح که درپی توافق سناتور میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا و سناتور چاک شومر رهبر دموکرات های این مجلس برنامه ریزی شده، اولین بارقه های امید برای ایالات متحده جهت خروج از تعطیلی دولت فدرال را به همراه دارد.

شومر دباره این طرح می گوید: مردم می پرسند که آیا راه حلی برای برون رفت از این معضل نیست، آیا راهی نیست تا باری را از دوش 800 هزار کارمند دولتی که حقوق نمی گیرند برداریم.

خب، اکنون راهی پیدا شده است .

 ادامه اختلاف میان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و دموکرات ها بر سر بودجه ساخت دیوار در مرز مکزیک موجب شده تا تعطیلی دولت فدرال در این کشور ادامه یابد و وارد هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق سران سنای آمریکا برای پایان دادن به تعطیلی دولت فدرال

توافق سران سنای آمریکا برای پایان دادن به تعطیلی دولت فدرال