مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 21:562019-01-22اقتصادي

افزایش تولید و توانمندسازی پیمانکاران هدف طرح نگه داشت و تولید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیژن زنگنه در آیین امضای 9 قرارداد طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت، با بیان اینکه امروز روز مبارکی برای صنعت نفت است، - وزیر نفت در مراسم امضای 9 قرارداد طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت گفت:افزایش تولید و توانمندسازی پیمانکاران مهم ترین هدف طرح نگه داشت و تولید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیژن زنگنه در آیین امضای 9 قرارداد طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت، با بیان اینکه امروز روز مبارکی برای صنعت نفت است، افزود: این روز را به همه همکارانم که یک سال و نیم زحمت کشیدند، تبریک می گویم.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای وزارتم در دولت دوازدهم ایده ای را با همکارانم با هدف اشتغال زایی و ایجاد تحرک میان پیمانکاران ایرانی با استفاده از توان مالی داخلی مطرح کردم، اظهار کرد: اجرای این طرح پیام روشنی به بیگانگان و برخی داخلی هاست که تلاش می کنند با تحریم در دل مردم نگرانی ایجاد کنند.

وزیر نفت با بیان اینکه 4 درصد 6 میلیارد تومان به اهداف مسئولیت اجتماعی اختصاص می یابد، تصریح کرد: این بدان معناست که 240 میلیون دلار (2 هزار میلیارد تومان) برای مسئولیت اجتماعی اختصاص می یابد که تحول بزرگی است و سبب ایجاد روابط خوب بین نفت و بقیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید و توانمندسازی پیمانکاران هدف طرح نگه داشت و تولید است

افزایش تولید و توانمندسازی پیمانکاران هدف طرح نگه داشت و تولید است