مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 21:262019-01-22اقتصادي

واردات 71 هزار تن کالا از طریق مرز بازرگان به کشور


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پایانه مرزی بازرگان در میان سایر پایانه های مرزی کشور رتبه نخست بیشترین صادرات و واردات کالاهای نفتی و غیرنفتی را به خود اختصاص دهد.

- ارسلان شکری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه امسال 780 میلیون کیلوگرم کالا از پایانه مرزی بازرگان از کشور صادر یا وارد شده است، اظهار کرد: در این راستا پایانه مرزی بازرگان در میان سایر پایانه های مرزی کشور رتبه نخست بیشترین صادرات و واردات کالاهای نفتی و غیرنفتی را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه پایانه مرزی بازرگان یکی از پنج پایانه فعال آذربایجان غربی محسوب می شود، افزود: امسال 71 هزار تن کالا از طریق این مرز وارد کشور شده که از این حیث رتبه سوم کشوری را کسب کرده است و همچنین مرز بازرگان سهم 10 درصدی از ترانزیت کالاهای ورودی به کشور را دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال در حدود یک میلیون نفر از طریق مرز بازرگان تردد داشته اند، عنوان کرد: روزانه در حدود سه هزار و 700 نفر از طریق این پایانه عبور و مرور می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پنج پایانه از 23 پایانه فعال سطح کشور در آذربایجان غربی قرار دارد که برابر با 22.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 71 هزار تن کالا از طریق مرز بازرگان به کشور

واردات 71 هزار تن کالا از طریق مرز بازرگان به کشور