مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 19:152019-01-22سياسي

ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای همکاری های علمی بین ایران و اتریش


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در دیدار با معاون فرهنگستان علوم اتریش گفت: باید ساختار مناسب همکاری های علمی را ایجاد کنیم تا بر اساس آن برنامه ها و سیاست های کلان دیپلماسی علمی را دنبال نماییم.

- قائم مقام وزیر علوم در دیدار با معاون فرهنگستان علوم اتریش تاکید کرد ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای همکاری های علمی بین ایران و اتریش قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در دیدار با معاون فرهنگستان علوم اتریش گفت: باید ساختار مناسب همکاری های علمی را ایجاد کنیم تا بر اساس آن برنامه ها و سیاست های کلان دیپلماسی علمی را دنبال نماییم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار دکتر سی بیل ونتکر، معاون فرهنگستان علوم اتریش با دکتر حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل راهکارهای گسترش علمی ایران و اتریش مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر سالار آملی در این دیدار با تاکید بر اراده ایران برای گسترش همکاری های علمی و دانشگاهی با کشور اتریش گفت: تبادل استادان، پژوهشگران و دانشجویان ایرانی در قالب فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت، بورس های دکتری ترددی با استاد راهنمای مشترک و پذیرش دانشجویان اتریشی در ایران از محورهای همکاری علمی دو کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای همکاری های علمی بین ایران و اتریش

ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای همکاری های علمی بین ایران و اتریش