مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 18:512019-01-22سياسي

پیام رییس سازمان اوقاف درپی عروج ملکوتی جانباز شهید محمدکاظم توحیدی


درپی شهادت جانباز سال های دفاع مقدس شهید محمدکاظم توحیدی، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ درپی شهادت جانباز سال های دفاع مقدس، شهید محمدکاظم توحیدی، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام تسلیت آمده است؛ عروج ملکوتی و فقدان اندوهناک مرحوم مغفور شهید محمدکاظم توحیدی جانباز سرافراز سالیان دفاع مقدس و از کارکنان قدیمی و با اخلاص سازمان تبلیغات اسلامی را که پس از سال ها تحمل صابرانه و شاکرانه بیماری و زحمات ناشی از مصدومیت و جانبازی به سرای باقی شتافت به حضور خانواده معزّز ایشان به خصوص فرزند گرامیشان در روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه و نیز به عموم همکاران آن شهید سعید در مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی تسلیت عرض می کنم.

به راستی که جامه ایثار و شرف و جانبازی و شهادت زیبنده قامت بلندهمتانی چون شهید توحیدی است که در روزگار حماسه و دفاع از اسلام و انقلاب و وطن به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های آن، هم در جبهه رزم و هم در عرصه تبلیغ، لباس جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و به حیاتی طیبه دست یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان اوقاف درپی عروج ملکوتی جانباز شهید محمدکاظم توحیدی

پیام رییس سازمان اوقاف درپی عروج ملکوتی جانباز شهید محمدکاظم توحیدی