مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 18:502019-01-22دانش

کنفرانس ملی علوم کامپیوتر و اطلاعات برگزار می شود


رییس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دانشگاه خوارزمی گفت: چهارشنبه و پنجشنبه (سوم و چهارم بهمن) شاهد حضور فرهیختگان و اساتید رشته علوم ریاضی و کامپیوتر در کنفرانس ملی موضوعات نوین در علوم کامپیوتر و اطلاعات در دانشگاه خوارزمی هستیم.

- رییس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دانشگاه خوارزمی گفت: چهارشنبه و پنجشنبه (سوم و چهارم بهمن) شاهد حضور فرهیختگان و اساتید رشته علوم ریاضی و کامپیوتر در کنفرانس ملی موضوعات نوین در علوم کامپیوتر و اطلاعات در دانشگاه خوارزمی هستیم.

شهرام جوادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این کنفرانس با حضور اساتید برجسته این رشته مانند دکتر کامبیز بدیع از اساتید برجسته هوش مصنوعی و دکتر احسان ملکیان از اساتید بزرگ رشته امنیت کامپیوتر در ایران، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: مهمترین دلیل برگزاری این کنفرانس هم زمانی آن با صد سالگی دانشگاه خوارزمی است که طی آن به مسائلی مانند کاربردهای گوناگون ریاضی، بهبود الگوریتم ها و راهکارهای افزایش امنیت کامپیوتر پرداخته خواهد شد.

رییس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر دانشگاه خوارزمی در ادامه از حضور پلیس فتا استان البرز در روز دوم این کنفرانس خبر داد و گفت: حضور پلیس فتا برای تمرکز بر روی مسائلی مانند امنیت شبکه ها، هوش مصنوعی و آنالیز و تفسیر مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس ملی علوم کامپیوتر و اطلاعات برگزار می شود

کنفرانس ملی علوم کامپیوتر و اطلاعات برگزار می شود