مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 18:462019-01-22اقتصادي

اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه به ارومیه منتقل می شود


رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی ارومیه گفت: اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه در تبریز بود و به دلیل نزدیکی ارومیه و هم مرزی با ترکیه برای گسترش فعالیت های اقتصادی به ارومیه منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حسن انتظار امروز در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و واحدهای نمونه کیفی استاندارد استان که در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه انتقال اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه به ارومیه گامی بسیار موثر برای گسترش فعالیت های واحدهای تولیدی آذربایجان غربی خواهد بود، اظهار کرد: فعالین اقتصادی آذربایجان غربی در اسرع وقت نسبت به تهیه و یا تمدید کارت های بازرگانی خود اقدام کنند تا بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن شرایط انتقال اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه به ارومیه را فراهم کنیم.

وی با انتقاد از تصمیم گیری کلان اقتصادی کشور اذعان کرد: متاسفانه خرد جمعی و تفکر سیستمی در تصمیم گیری های اقتصادی مورد توجه قرار نمی گیرد تا از ظرفیت های بخش خصوصی در این موضوع استفاده شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی ارومیه، اقتصاد شفاف را ابزار اصلی ارتباطات بین المللی ذکر و تصریح کرد: روابط اقتصادی کشورمان با بسیاری از کشورها بهتر شده و امیدواریم قدم های موثرتری در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه به ارومیه منتقل می شود

اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه به ارومیه منتقل می شود