مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 17:252019-01-22پزشكي

اجرای پویش ملی «مبارزه با سرطان» در پایتخت


مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای برنامه های هفته ملی مبارزه با سرطان با شعار سرطان با خود مراقبتی و امید قابل پیشگیری و درمان است در اماکن عمومی مناطق 22گانه و ایستگاه های مترو خبر داد.

- مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای برنامه های هفته ملی مبارزه با سرطان با شعار "سرطان با خود مراقبتی و امید قابل پیشگیری و درمان است" در اماکن عمومی مناطق 22گانه و ایستگاه های مترو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زینب نصیری سرطان را از علل عمده مرگ و میر و ناتوانی در جوامع بشری عنوان کرد و افزود: در ایران سرطان سومین عامل مرگ و میر بوده و سالیانه بیش از 85 هزار نفر در کشور به این بیماری مبتلا می شوند.

از سوی دیگر با افزایش متوسط امید به زندگی و سالمندی جامعه و همچنین گسترش آلاینده های زیست محیطی و دور شدن از سبک زندگی سالم در سالهای اخیر با افزایش شیوع و کاهش سن ابتلا به این بیماری در کشور مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اهمیت مقوله پیشگیری از سرطان گفت: بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی با زندگی سالم، تغذیه صحیح، فعالیت بدنی مناسب و دوری از عوامل سرطان زا می توان از 40 درصد موارد سرطان جلوگیری کرد.

نصیری با اشاره به شکل گیری پویش ملی مبارزه با سرطان افزود: اداره کل سلامت شهرداری تهران با مشارکت سازمانهای دولتی و غیردولتی همکار، برنامه های هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش ملی «مبارزه با سرطان» در پایتخت

اجرای پویش ملی «مبارزه با سرطان» در پایتخت