مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 16:262019-01-22سياسي

در دیدارهای جداگانه سرلشکر موسوی با خانواده شهید و آزاده جانباز ارمنی دیدار کرد


فرمانده کل ارتش با خانواده معظم شهید «هراند هاکوپیان» و آزاده جانباز «سمیک وارطانیان»، از سربازان ارامنه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با خانواده معظم شهید هراند هاکوپیان و آزاده جانباز سمیک وارطانیان ، از سربازان ارامنه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدارها که با حضور حجت الاسلام محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان و مسئولان انجام شد، گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، پاسداشت ارزش های والای انسانی و تکریم ایثارگران، تجلیل از برترین خصائل بشری است.

وی افزود: شهدا و ایثارگران دنیای فانی را با نعمت های پایدار الهی معامله کرده و تا آخرین نفس بر سر پیمان خود برای دفاع از آزادی و آزادگی ماندند و هرکدام پرچم عزت و سرافرازی ایران شدند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه شهیدان و جانبازان ستاره های پر فروغ آسمان ایران هستند،گفت: ادیان توحیدی در نظام مقدس اسلامی همواره در کنار دیگر هم وطنان در تمامی فراز و نشیب ها، در یک صف واحد حماسه های بی بدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدارهای جداگانه سرلشکر موسوی با خانواده شهید و آزاده جانباز ارمنی دیدار کرد

در دیدارهای جداگانه سرلشکر موسوی با خانواده شهید و آزاده جانباز ارمنی دیدار کرد