مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 16:052019-01-22اقتصادي

به صادرکنندگانمان به عنوان قاچاقچی ارز نگاه نکنیم


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان از به آخر خط رسیدن صنعت سخن به میان آورد و بیان کرد: باید فکری برای صنعت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی طبیب زاده عصر امروز دوم بهمن ماه در نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با وزیر صنعت، معدن و تجارت مدعی شد که کار صنعت به آخر رسیده است و تاکید کرد: باید فکری برای صنعت کنیم.

وی ادامه داد: می دانیم در سخت ترین شرایط هستیم اما ابتدا باید از خود سوال کنیم که آیا مسائل درون سازمانی را نمی توان حل کرد؟ و آیا نگاه قاچاق و متخلف به صادرکننده داشتن درست است؟ متاسفانه امروز شاهد هستیم که به صادرکنندگانمان به عنوان قاچاقچی ارز نگاه می کنیم و حال سوال بنده این است که آیا این دیدگاه و این حرف را دیگر استکبار جهانی زده است؟ رییس اتاق کرمان با بیان این مطلب که کشور از بدیهی ترین مسائل رنج می برد و با یادآوری نشست هفته قبل اتاق کرمان با تجار افغانستان گفت: هفته ی گذشته در جمع تاجران افغانستانی در اتاق کرمان به دنبال راهکار برای افزایش مراودات با این کشور همسایه بودیم.

وی از آمادگی بخش خصوصی برای همفکری و مشورت دادن به وزارت صمت خبر داد و بیان کرد: از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهش داریم در تصمیمات خود بخش خصوصی را نیز دخالت دهند زیرا در بخش خصوصی مشاوران صدیق، امین و مطلع وجود دارند که دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صادرکنندگانمان به عنوان قاچاقچی ارز نگاه نکنیم

به صادرکنندگانمان به عنوان قاچاقچی ارز نگاه نکنیم