مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 15:552019-01-22سياسي

BRT در بندرعباس تا پایان سالجاری عملیاتی می شود


طرح BRT در شهر بندرعباس با تلاش شبانه روزی تمامی نیروهای شهرداری به طور حتم تا پایان سال جاری عملیاتی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس امینی زاده شب گذشته(اول بهمن ماه) در جمله مردم محله اوزی های بندرعباس در تشریح اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح تپش، اظهار کرد: در مدیریت شهرداری و برنامه ریزی شهری وجود چند رکن اصلی نیاز و مبرم است که می توان به برنامه ریزی در دو جهت نگهداری شهری و توسعه شهری اشاره کرد.

وی منابع مالی و اقتصادی، منابع انسانی و امکانات و تجهیزات را از دیگر ارکان مدیریت شهری ذکر کرد و افزود: شهر بندرعباس متعلق به شهرداری و اعضای شورای شهر نیست بلکه متعلق به آحاد مردم و تمامی شهروندان است و در همه جای دنیا ثابت شده است که هر جا بنا بر برنامه ریزی باشد باید مشارکت شهروندان و اجرای توأم با همکاری مردم را دستور کار قرار داد.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه با ما شرکت شهروندان می توان به پیشرفت شهر امیدوار بود، خاطرنشان کرد: محیط زیست و بهداشت شهری مقوله های اساسی و به نوعی زیربنای توسعه شهری هستند که با بالا رفتن فرهنگ شهروندی می توان به آن دست یافت.

وی با بیان اینکه باید تلاش همگی شهروندان و مسئولان در جهت زندگی در شهری سالم و بهداشتی باشد، اضافه کرد: همان طور که می دانیم زباله ها در ابتدا سرمایه بوده که تبدیل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

BRT در بندرعباس تا پایان سالجاری عملیاتی می شود

BRT در بندرعباس تا پایان سالجاری عملیاتی می شود